30 Temmuz 2013 Salı

V9 Nasıl Kaldırılır Resimli Anlatım

Kimden : Hebun21
Cevap Aradığı Soru : v9.com açılış sayfası yardım. Benim google chrome açılış sayfam google‘idi. Bir program indirdikten sonra v9.com oldu. Tekrar eskisi gibi düzeltmeye çalışıyorum olmuyor. Bana yardımcı olurmusunuz?
Cevap : 
V9 Nasıl Kaldırılır Resimli Anlatım
1-Masaüstünde bulunan Google Chrome simgesine sağ tıklayarak özellikleri seçin.
2-Açılan pencerede ilk önce kısayol daha sonrada dosya konumunu aç tıklayınız.
V9 Kaldırma İşlemi 01 V9 Nasıl Kaldırılır Resimli Anlatım
3-Google Chrome’unuzun yüklendiği sayfada old_chrome.exe ve chrome.exe olarak iki tane chrome ikonu göreceksiniz.
İlk olarak chrome.exe’yi siliniz daha sonra old_chrome.exe isimli dosyaya sağ tıklayarakchrome.exe adını veriniz.
V9 Kaldırma İşlemi 02 V9 Nasıl Kaldırılır Resimli Anlatım
4-Google Chrome simgesine tekrar sağ klik tıklayarak özellikleri seçiyoruz ve arkasından yine kısa yolmenüsü altında bulunan hedef bölümündeki linki düzeltmelisiniz.
V9 Kaldırma İşlemi 03 V9 Nasıl Kaldırılır Resimli Anlatım
“C:\Users\Mystrandel\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
tr.v9.com/tam/tam_1337849870_880326” gibi bir link çıkacak. Buradaki linkte bulunan chrome.exe’den sonraki bölümü silerek “C:\Users\Mystrandel\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe” haline getirdikten sonra uygulayın.
V9 Kaldırma İşlemi 04 V9 Nasıl Kaldırılır Resimli Anlatım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder