30 Temmuz 2013 Salı

Seksenler Dizisi Ben Razıyım Sevgilim Yeterki Sen Mutlu Ol

Ben Razıyım Sevgilim Yeterki Sen Mutlu Ol Şarkı Sözleri,
Unutmalıyım Seni Yeter ki Sen Mutlu Ol,
Aşkımız Bir Günahmış Sevap Sanmıştım,

TRT 1′de yayınlanan ve oldukça izleyicileri tarafından sevilerek izlenilen Seksenler dizisinin yeni bölümünde söylenen şarkı izleyicilerini oldukça memnun etti. Dizi deki sahnede Ben Razıyım Sevgilim Yeterki Sen Mutlu Ol diye başlayan parçanın şarkı sözleri ve klibi bu sayfada.
seksenler dizi müzikleri, seksenler dizisi mutluluklar dilerim şarkı sözleri, seksenler dizisi şarkı kim söylüyor
Seksenler Dizisi Seksenler Dizisi Ben Razıyım Sevgilim Yeterki Sen Mutlu Ol

Seksenler Dizisi Mutluluklar Dilerim Şarkı Sözleri

Kupkuru bir aşk değil, neler lazım insana,
Belki ben veremezdim onun verdiklerini,
Güle güle sevgilim, unutmalıyım seni,
Aşkımız bir günahmış, sevap zannettim onu,
Hayat masal değil ki, toz pembe bitsin sonu ,
Madem beni almıyor mutluluğa giden yol,
Ben razıyım sevgilim, yeter ki sen mutlu ol ,
Hayır, gözyaşı değil damlayan yanağımdan,
Görüyorsun, gülerek bakıyorum ardından ,
Ayrıldı yollarımiz işte bugün burada,
Mutluluklar dilerim bir ömür boyu sana,
Aşkımız bir günahmış, sevap zannettim onu,
Hayat masal değil ki, toz pembe bitsin sonu…

Seksenler Dizisi Mutluluklar Dilerim Şarkısı Dinle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder