16 Ağustos 2013 Cuma

Windows Vista DNS Ayarları Değiştirme (Resimli)

Kimden: Hazal
Cevap Aradığı Soru : Bilgisayarımdawindows vista sistemi yüklü, dns ayarlarını değiştirmek istiyorum. Bu konuda bana yardımcı olurmusunuz?

Cevap: 
Windows Vista Kurulu Bilgisayarlarda DNS Ayarını Değiştirmek için aşağıdaki adımları uygulayın. Adımları uyguladıktan sonra yasaklı tüm sitelere giriş yapabilirsiniz.
Windows Vista İçin Dns Ayarları
1-Denetim Masası>>>Ağ bağlantıları
Ağ bağlantılarına sağ tıklıyoruz ve özellikler sekmesine geliyoruz.
Windows Vista DNS Ayarları Değiştirme 01 Windows Vista DNS Ayarları Değiştirme (Resimli)
2-Yada Denetim masası>>> Ağ ve paylaşım merkezinden sağ tarafdaki ağ bağlantıları yönet linkine geliyoruz.
Windows Vista DNS Ayarları Değiştirme 02 Windows Vista DNS Ayarları Değiştirme (Resimli)
3-Daha sonra karşımıza çıkan panelden İnternet Protokolü sürümü 4 (TCP/IP v4) Yazısna çift tıklayıp yada özellikler butonuna tıklıyoruz.
Windows Vista DNS Ayarları Değiştirme 03 Windows Vista DNS Ayarları Değiştirme (Resimli)
4-Son olarak çıkan pencereden Aşağıdaki DNS sunucu adresleri kullan yazan kutucuğa tıklayarak istediğimiz DNS adresini girerek işlemimizi tamamlıyoruz.
Windows Vista DNS Ayarları Değiştirme 04 Windows Vista DNS Ayarları Değiştirme (Resimli)
Yalnızca DNS Sunucu Adreslerini İşaretleyip;
8 8 8 8
8 8 4 4
DNS adreslerini kullanabilirsiniz.

Videolu Anlatım :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder