21 Ağustos 2013 Çarşamba

Portaldosites Nasıl Silinir? Kaldırılır? Resimli Anlatım

Portaldosites Virüsü Nasıl Silinir,
Portaldosites Nasıl Silinir?,
Portaldosites Arama Motoru Nasıl Silinir?,

Artık hemen hemen hangi programı yüklerseniz yükleyin bilgisayarınıza muhakkak ek bir program ile beraber yüklüyor. Programı yüklerken genelde dikkat etmeyenler ek programları beraberin kuruyor. Portaldosites arama motoru son zamanlarda bir çok kişinin huzurunu kaçırdı gibi. Bu makalemizde Portaldosites arama motorunu bilgisayarınızdan tamamen nasıl sileceğinizi sizlere anlatacağız.

Portaldosites Nasıl Silinir? Kaldırılır? Resimli Anlatım

Öncelikle Bilgisayarım/Denetim Masası/Program Ekle-Kaldır‘a geliyoruz ve Unknown olan bölümü bilgisayarımızdan kaldırıyoruz.
Portaldosites Kaldırma İşlemi 1 Portaldosites Nasıl Silinir? Kaldırılır? Resimli Anlatım
Daha sonra bilgisayarımızı yeniden başlatıyoruz ve Network  Ağ Bağlantıları ve Güvenli Modseçeneği ile bilgisayarımızı açıyoruz.
Portaldosites Kaldırma İşlemi 2 Portaldosites Nasıl Silinir? Kaldırılır? Resimli Anlatım
MalwareBytes Anti-Malware programı ile bilgisayarımızı tarıyoruz.
Bu işlemler ile Unknown yazılımını bilgisayarımızdan kaldırdık. Gelelim şimdi tarayıcılarımız daki Portaldosites arama motorunu kaldırmaya.
İnternet Explorer İçin;
İnternet Explorer’i sağ tıklayıp özelliklere geliyoruz ve genel ayarlardan arama bölümüne geliyoruz karşımıza çıkan pencere Portaldosites linkini siliyoruz.
Google Chrome İçin;
Google Chrome’yi açıyoruz ve Sağ üst köşede yer alan 3 çizgi işaretine tıklıyoruz ve Ayarlar sekmesine geliyoruz.
Portaldosites Kaldırma İşlemi 3 Portaldosites Nasıl Silinir? Kaldırılır? Resimli Anlatım
Yine açılacak olan sayfada Ayarlar Sayfası adı altında yer alan Arama Motorlarını Yönet yazına tıklıyoruz.
Portaldosites Kaldırma İşlemi 4 Portaldosites Nasıl Silinir? Kaldırılır? Resimli Anlatım
Aşağıdaki gibi bir pencere açılacaktır ve orada yer alan Portaldosites linkini kaldırdığımız taktirde kurtulmuş oluyoruz:)
Portaldosites Kaldırma İşlemi 5 Portaldosites Nasıl Silinir? Kaldırılır? Resimli Anlatım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder