18 Ağustos 2013 Pazar

Sevdiğimi Anlatacak Kadar Cümleler Kurma Peşindeyim

Seni Çok seviyorum,
Sevgiliye Sevgi Mesajı,
Sevgimi Anlatacak Cümleler Peşindeyim,
Seni ne kadar çok sevdiğimi anlatacak cümlelerin peşindeyim kaç gündür
Sana öyle bir şey yazmak istiyorum ki; şimdiye kadar kimse yazamamış olsun böylesine güzel böylesine gerçek.
Ve sana öyle çok anlatmak istiyorum ki seni ne çok sevdiğim.
Yazıp yazıp siliyorum… Olmuyor… Hiçbir cümle anlatmıyor sana olan sevgimi.
Ne yazarsam yazayım az kalıyor
Yüreğimde uçuşan kelimeleri tutup yan yana getiremiyorum
 Sayfalar dolusu seni seviyorum yazıyorum, sayfalar dolusu aşığım sana çünkü Ama daha güzel daha büyükdaha anlamlı cümleler kurmak istiyorum
Sen bakar bakmaz anla istiyorum yüreğimi…
Anlatamıyorum…
Ne kadar şarkı varsa ne kadar şiir varsa aşkla ilgili sana adıyorum,
Kimdin?
Neydin bilmem ve bir gün geldin aniden sevdim düşünmeden ama bir şeyden eminim halen ben aşkı yalnız sana yakıştığı için severim bana da yaşattığın için gülüm çok teşekkür ederim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder