16 Ağustos 2013 Cuma

Messenger (Msn) Şifresi Değiştirme 2012 Resimli Anlatım

Cevap Aradığı Soru : Msn şifremi nasıl değiştirebilirim? Kardeşim sürekli giriyor msn adresime. Onun için değiştirmek istiyorum şifremi lütfen yardımcı olun bana.
Cevap:
Hotmail, gmail, yahoo, msn, windowslive uzantılı bir MSN adresiniz var ve bu msn adresinizin şifresini değiştirmek istiyorsunuz. 30 saniye gibi kısa bir sürede MSN adresinizin şifresini değiştirebilirsiniz.
Aşağıda msn adresinizin uzantısına göre şifre değiştirme işlemleriniz anlatılmaktadır.
Msn Şifre Değiştirme Ekran01 Messenger (Msn) Şifresi Değiştirme 2012 Resimli Anlatım
messenger şifre değiştir
Msn Şifre Değiştirme Ekran02 Messenger (Msn) Şifresi Değiştirme 2012 Resimli Anlatım
windows live şifre değiştirme
Msn Şifre Değiştirme Ekran03 Messenger (Msn) Şifresi Değiştirme 2012 Resimli Anlatım
msn şifre değiştirme resimli anlatım
Msn Şifre Değiştirme Ekran04 Messenger (Msn) Şifresi Değiştirme 2012 Resimli Anlatım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder