16 Ağustos 2013 Cuma

Dll Dosyaları Nereye Atılır?

Kimden : Cihat
Cevap Aradığı Soru :Bilgisayarımın işletim sistemi Windows SP3, bilgisayarımı her açtığımda bozuk dll olduğu uyarısı alıyorum. En son googlede arayıp o bozuk dosyanın yenisini indirdim. Fakat indirdiğim yerde eskisi ile değiştirin diyordu. İndirdiğim sitede nereye atacam bunu dememe rağmen cevap alamadım. Bana Bu konuda yardımcı olurmusunuz lütfen.
Cevap :
Windows’da dll dosyalarının olduğu dizin şu şekildedir ;
“C:\Windows\system32\”
Bozuk dll dosyalarınızın yerine yenisi indirip, yukarıda gösterilen dizin sıralamasını takip edip kopyalayın.
dll dosyaları nereye atılır, dll dosyaları hangi dizine atılır, windows xp dll dosyaları nereye atılır, dll dosyalarının olduğu yer neresi, dll dosyaları hangi dosyadadır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder