18 Ağustos 2013 Pazar

2013 Kuşum Aydın Roman Havası Sevdiğimi Aldım Hahahayt Şarkı Sözleri Dinle

Sevdiğimi Aldım Hahahayt Şarkı Sözleri,
2013 Kuşum Aydın Albümü,
Roman Havası Sevdiğimi Aldım Hahahayt Dinle,

Bir zamanların sürekli ekranlarında görmeye alıştığımız ve şu sıralar ekranlarda göremediğimiz Kuşum Aydın 2013 yılının ilk albümünü çıkardı. Sevdiğimi Aldım Hahahayt şarkısı ile sevenleri ile buluştu.
Ünlü aranjör  Burak Buluç tarafından düzenlemeleri yapılan “ HAHAHAYT“ adını verdiği single çalışmasının fotoğrafları için  Aydın   Hollandalı ünlü fotoğrafçı  Jerry Stolwijk objektifine Selim Akar marka  ve fikir  danışmanlığında  roman kılığında poz objektiflere poz verdi. Romanların ve şarkının  eğlendirici tarafının anlatıldığı ve roman style adının verilen   fotoğraflarda ünlü sanatçıya İspanyol modeler Carla Redares ve Evelyn Vukavic  eşlik ederken Ağır abi Aydın yorumlarının yapıldığı yeni fotoğrafları  büyük beğeni topladı.
2013 Kuşum Aydın 2013 Kuşum Aydın Roman Havası Sevdiğimi Aldım Hahahayt Şarkı Sözleri Dinle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder